CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 7 Mei 2010

Slot Heart...


Selamat Pg..... arie nie bermula dgn pg yg agak tenang.... sunyi tanpa pencemaran bunyi.... heee.... tp hati aku ade sedikit kerunsingan... aku sendiri x pasti kenape perasaan ini hadir.... mungkin terlalu bnyk perkara yg ade dlm kepala aku nie sampai aku sendiri dah jd keliru utk memikirkan penyelesaiaan yg terbaik...keliru sama ada ia nye btul atau pun salah... kdg2 aku rase aku perlukan someone utk aku luahkan aper yg aku rase... tp aku percaya x kan ade sape yg blh bg aku jwpn yg dpt tenang kan aku... soal hati susah utk kite faham dan selami... kdg2 hati kite rase tenang... ade mase dgn tiba2 akan jd x tentu arah... hati boleh buat seseorang itu berubah... kenape...? itu yg aku runsingkan agak nye... perubahan yg aku x mampu hadapi.... perubahan yg membuat aku rase kehilangan.... aku x mampu hadapi nye lagi..... ye... memang aku sayang dia... dan itu yg buat aku takut.... aku takut dia berubah... aku takut dia jauh dari aku... tanpa sedar sebenarnye ada tangisan dlm hati aku.... walaupun untuk ketika ini dia sentiasa ada dgn aku... dan memang aku sentiasa berharap dia sentiasa ada utk aku... hati nye tetap kekal untuk aku....

Amin........

0 Comments:

Post a Comment