CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 7 Mei 2010

Novel latest yg aku bace.... semestinya dr penulis Bahruddin Bekri.... yg aku akan cube dapatkan... setelah aku bace novel pertamanye... "Dunia ini sederhana kecil" so aku terus rase nak tahu cerita seterusnye dr penulis nie....

cerita mengenai kehidupan yang x pernah bosan dengan kerenah manusia... itu yg pasti....
kat sini aku citer la skit pasal novel nie...
Watak utama dalam novel kali nie adalah Rusdan...seorang lepasan graduan yg still mencari kerja tetap selepas tamat pengajian... pelbagai kisah berlaku sepanjang pencarian rusdan... bermula dr pulang ke kampung halaman... seterusnye kehidupannye bersama sepupu2 di kedai pisang...penipuan dalam kehidupan.... sehingga lah peristiwa yg membawa perkenalan dgn seorang wanita bernama Fatima yg sering membawa pergaduhan...
Dan akhirnya terbongkar lah rahsia di seberang jalan.....
hehehe..... klu nak tahu lebih lanjut kene bacer sendiri novel nie..... ;)

0 Comments:

Post a Comment