CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 24 Ogos 2010

Slot Mood Kebosanan....

aaiiissshhhhh....Kebosanan telah melanda diri aku.... not in good mood...haaa terus blh speaking...hahaha....lmbt nyer mase nak sampai waktu utk balik kerja...rase cam dah lame sgt aku kat opis nie...dah abis segala benda dlm komputer nie aku bace...tgk....dah mcm2 dah aku membebel kat student nie...abis kurang pose aku....adooiiii la....nape la mereka2 itu sgt menguji kesabaran aku sebagai seorang manusia yg sedang dilanda Mood Boring nie....huhhhh.....


Di saat aku sedang melayan kebosanan aku...oopsss dah time utk kejut die bgn laaa....aku terus call no yg memang popular dalam phone aku nie...hahaha....VVIP....tetibe yg jwb...anda salah nombor...haaa... aku try lg...but still same...uuiikksss....aper nie... line prob ker...atau hp die hilang org lain jumper ker...cuber call lg...same....tetap same....cume kali die ckp "awk nie kan dah cakap salah nombor....call...call...lg wat ape...hahahaha"...aku sgt cam suara tu.....adooossss terkena aku ngan Mr.VVIP aku....patut la aku cam kompius2 jerk....sememang nye die telah berjaya membuat kan arie aku bertambah blurr....hahaha.....

so....what next.....ermmm layankan jerk la mood nie sampai kol 5...rase cam nak ambik cuti jerk....hahaha....niat2 yg tidak betul nie.....harap2 aku dapat bersabar untuk next scene...
( Menu ape nak Berbuka arie nie yerk..... next...next...next...... no idea.... )

0 Comments:

Post a Comment