CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, 22 Ogos 2010


Akhirnye bertemu kembali tarikh kelahiran aku di dunia ini.... 6 OGOS.... cume di tahun yg baru....2010...di tempat baru...dan sesuatu kejutan yg baru buat aku dr Mr.Shahaidy.... Thankz syg... ;)

Di pagi yg x pagi lg la....kire cam tgh hari....Dia telah dtg ke opis aku secara tibe2...mula2 aku ingat Dia lupa..... coze x de wish dr Dia pun.... bukan org pertama....org ke 2 pun x....ke 3 pun x de....huk..huk..huk...sgt sedih.....tp x sangka ade sesuatu ISTIMEWA utk aku....heee..... wat aku senyum sampai arie nie bila diimbas kembali saat itu.....
Sejambak BUNGA ROS MERAH dr Mr.Shahaidy yg dihantar sendiri....waaaaa...... sgt terharu.... walaupun itu adalah satu2 nye hadiah besday aku tahun nie.... sudah cukup buat aku mengucapkan syukur kerana DIA telah menghadirkan insan yg menyayangi diri ini (Mr.Shahaidy)....Mama ngan Abah aku yg sentiasa sayang aku...adik2 aku yg sentiasa ingat pada aku....( walaupun aku adalah kakak yg garang....heeee )
Semoga Dipermudah apa yg terbaik...... aminnn....

0 Comments:

Post a Comment