CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 23 Ogos 2010

Slot SNAP....

Yeaaaa..... Komik terlatest yg aku layan..... karya dari Xanseviera.... aper yg aku nak ckp kat sini..... kartun yg sgt CUTE....heeee...... citer die ala2 mcm citer harry potter la... Watak utama dalam citer nie adalah watak budak pompuan yg sgt comel dan die jerk satu2nye watak budak pompuan dlm nie.... kire jd HEROIN la.... hehehe..... Ruby nie kire tuan puteri bg Dunia Magik yg disembunyikan oleh ayahnye ke Dunia Manusia.... tp sampai 1 mase die telah dipanggil pulang ke Dunia Magik tanpa Die mengetahui status Die yg sebenarnye kat Dunia Magik tu....haaa mase tu la smua nyer terbongkar.... Penjaga Ruby adalah Rico dan Zack... mcm2 la jd lepas diorang nie jumpe..... walaupun diorang nie nmpk comel actually diorang nie dah tua....hehehe....ala biaser la kan citer2 magik khayalan nie kan....and the last part......hahaha....bace sendiri la..... Aper pun Tahniah kepada Xanseviera dg hasil yg BEST nie...... ;)

0 Comments:

Post a Comment