CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 19 Oktober 2010

Slot again.......

Setelah sebulan aku x melahirkan luahan rasa aku dlm nie.... tetibe pg nie aku terase aku nak kembali utk meluahkan isi hati aku... cerita tentang aku dgn kehidupan aku....

kehidupan aku masih lg di shah alam... tempat yg baru bg aku dulu tp kini x lg.... coze dah hampir 10 bln aku berada kat sini.... mcm2 masalah yg aku hadapi... tp utk sekian lame nye br ari nie aku terase aku perlu kan ketenangan dr tugas2 harian aku yg makin aku rase membosan aku.... dr ketegangan kat umah sewa...ermmm...soal kerja harian aku kat opis nie.....aku dah makin muak dgn keadaan dan melayan karenah2 student kat sini... aku bukan nak menyalahkan diorang... tp ade sesetgh dr mereka yg merasekan diri terlalu hebat dgn sijil...diploma..ijazah...huh.... dgn kate lain....DAH MASUK U....huh.....diorang x sedar yg ujian kat luar nie lg hebat dan tmpt yg diorang berada skarang blom dpt menjamin ape2 utk mase dpn yg mudah...
klu dulu aku nak cepat2 blk umah.... tp skarang aku pun x phm dgn budak umah aku... makin tegang... sedangkan hidup aku kat rumah tu x ganggu sape2.... aku x pernah marah klu diorang nak gune barang aku...yg sememang nye aku beli utk kemudahan aku dan x de masalah bg aku utk aku kongsi kemudahan tu... tp yer la kan... hati manusia lain...pemikiran lain2...mungkin aku senyap pd diorang aku x bg... tp kenape x tnye... sedangkan diorang ade peluang utk tanye aku... a perlu sampai memsabotaj aku... aku malas nak panjang2 cerita... aku x ganggu hidup org lain... mungkin betul kate die... salah faham... agak nye klu aku pun mcm diorang... bising... selesaikan masalah dgn cara yg aku rase kebudak2kan... perang besar kot... heee....
Nampak nye aku mcm kene selesaikan sendiri smue nie... masalah aku bukan org lain kan... kesabaran yg buat aku terus senyum.....

1 Comment:

  1. Shahrul Shaharuddin said...
    Thats normal babe.. hadapi dengan senyuman, walaupun agak pahit.. =D peace!

    yours
    SH

Post a Comment