CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 1 Februari 2011

Slot Menghitung hari...

argghhh..... permulaan hari yg sgt x bp baik arie nie..... pg2 dah berpeluh menghidupkan my pingu.... hukhukhuk... sedih aku.... so agak terlewat aku sampai opis..... nasib baik student smue dah cuti sem... raya cina.. so jln x de la sesak seperti hari2 biasa.... jln sgt tenang walaupun hakikatnye aku dah LAMBAT.... haiiihhhh... pingu merajuk ker....
Dalam aku sibuk2 pasal motor..pasal keje.... tersedar aku yg arie nie dah 1.2.2011..hah.... dah msk bulan 2....nmpk nye aku semakin dgn hari bersejarah aku...menuju ke gerbang perkahwinan..wah...ayat aku sgt indah...heee.... actually persiapan masih di teruskan...kad sedang dlm proses edaran... borang2 permohonan nikah bg kedua2 pihak telah selesai... baju kawin...? hah..... harap2 ada news yg baik utk aku... sgt risau... aper citer la baju2 aku tu.... nanti smue dah ok bj plak prob... x mo...!!!! nmpk nye aku kene pg follow with my tailor.... nmpk nye cuti raya cina nie adalah kesempatan utk aku selesaikan ape yg patut.... harap2 segalanye berjalan lancar...coze hanya tnggl 25 hari lg..... mcm x percaye.... ;p

Ya Allah.... Permudahkan segala urusanku....aminnn........

0 Comments:

Post a Comment