CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 15 Februari 2011

Slot Sweet Memory....

Menghitung detik dan waktu yg bakal tiba... di mana aku akan bertukar status... dr cik ke puan... :) cam mimpi jerk rase nye... heee.... cepat btul masa berlalu.... terlalu bnyk kenangan manis yg tercipta sepanjang aku masih bernafas di muka bumi DIA nie... alhamdulillah...
Bila tgk gambar2 terbaru kwn2 aku... dah ramai yg dah bersama yg tersayang... dan ade yg dah ada baby2 yg sgt cute.... :) cam x caye jer.... mcm br smalam kite smue nakal2 kat sekolah.... lama btul x jumpe... bila di kira2 14 thn aku meninggalkan sekolah rendah...9 thn berlalu meninggalkan sekolah menengah.... Klu dulu mase sekolah sgt2 x sabar nak abis sekolah... yer la kan... zaman kemalasan nak wat keje sekolah... nak study... ambik exam lg... pening2.... heee.... tp skarang bila dah berkerjaya... dan x perlu lg nak lalui detik2 keseksaan mase dulu.. terasa rindu sgt... baru terase cam nak wat kerja sekolah lg... rase nak masuk kelas lg... nak dgr cikgu mengajar kat dpn... so sweet...... :) aku tau masa x boleh nak di putarkan kebelakang... masa akan terus berjalan ke dpn... lg..dan lg..dan lg.... sehingga DIA yg berkuasa menghentikan masa.... 
skarang aku perlu bersedia untuk hidup aku yg bakal aku lalui... lg 11 hari aku akan bergelar Isteri kepada Mr.Shahaidy...insyaallah dgn IzinNya... Aku harap dan aku berdoa segalanye akan berjalan dgn baik...aminnn....


Ya Allah... Engkau Permudahkanlah Apa Yang Terbaik Buat Kami.... Berkatilah Hidup Kami... Berilah Kami Petunjuk Ke Jalan Yg DiRedhai Mu....

1 Comment:

  1. Dalila Hamid said...
    selamat bertukar status.... semoga berbahgia... :)

Post a Comment