CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 9 Jun 2014

Monday Bluesss..... tp pada aku skarang ari2 pun bluessss.... knp...??? sbb asyik pikir ape cerita kehidupan aku ari ni..esok..dan seterusnya.... :)


Ok..terus terang aku katakan...makin hari mood aku makin sensitif... kdg2 bukan niat aku nak sentap ke ape... tp dlm keadaan aku dan anak2 aku memerlukan ruang utk aku tenangkan diri.... ye la... x kan ari2 aku nak ckp aku kuat... aku blh sbr... tipu lah klu mcm tu... ade mase aku rase down jgk... cume bile diluahkan slalunye ape yg aku dpt blk... sabar la... x blh mcm tu... x blh mcm nie... hurrmmmm.... actually bukan tu yg aku nak dgr.... sbb aku tau ape yg aku rasa.... dan aku tau ade org yg lg teruk dr aku... smue ayat2 tu buat aku rase baik aku DIAM... pendam je... sampai masa meletup...hah...
aku dah penat la nak dgr smue tu..... dah penat dgn smue salah ltk kat bahu aku ni.... 
aku nie manusia biase je.... dan smue perasaan yg ade pada manusia tu memang ade pada aku... so...??? pikir la sendiri....
dgn kata lain aku bukan la yg terbaik.....
Jauh Di Sudut Hati Hanya DIA yg Tahu....

0 Comments:

Post a Comment