CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 3 Jun 2014

Slot Putera Hatiku...

Putera Hati Ku.... sblm nie en.hubby... tp skarang dah jd putera-putera hati ku... sbb dah tmbh lg 2 org... ye... kehadiran 2 putera kecil dlm hidup ku dgn en.hubby.... penambah seri... :)


Bukan la kembar ye.... cume beza umur dua2 putera ku x jauh mane... :) 
Putera ku yg sulung en.hubby bg nama Ameer Syarafuddin (skarang umur die 2 thn setgh) n yg no 2 plak Ameer Fathurrahman ( 8 bln )... Ameer tu ambik sempena nama Tok Abah diorang ni... Tok abah 1 je E.. tp bdk dua org nie ambik terus 2E... heee... maksudnye pun PUTERA... so memang putera la kan... :) disbbkan dua2 namanye ameer... so yg sulung kitorang memang panggil Ameer... cume yg no 2 kene tukar skit Aman .... tp klu nak panggil dua2 tu Ameer pun blh... senang keje mama diorang nie ha...panggil skali je... dua2 dtg... kannnn... hahahaha....
Kehidupan aku memang sepenuhnya berubah dgn kehadiran putera2 kecil ku... klu sblm nie bz tp skarang berkali ganda bz.... sebagai wife dan ibu yg berkerjaya.... memang bukan senang dan tak semudah kata2 ye... lbh memerlukan kekuatan fizikal dan mental... walaupun ada masa aku jatuh jgk tp semangat seorang ibu nie memang luar biasa... kekuatannya x mampu utk digambarkan... penat mcm mana pun tetap pikirkan suami dan anak2... terasa mcm mane pun dibiarkan perasaan tu berlalu seperti hembusan angin... ermmmm... br kini aku fhm perasaan seorang ibu dan wanita yg bergelar isteri... 
TQ to my mom yg bnyk bersabar dgn kerenah aku dulu.... semoga aku dpt jd sekuat itu utk terus menggalas tanggungjwb ini....
Semoga Amanah ini dapat aku pegang dgn baik... ini amanah dr DIA.... Aku bersyuku pd NYA....


0 Comments:

Post a Comment